پارک ملی بانکوک
پارک ملی بانکوک

پارک ملی بانکوک

National Park Bangkok

در این بخش به معرفی یکی از دیدنی های تایلند در بانکوک یعنی پارک ملی می پردازیم که باعث شده گردشگران زیادی را به خود جلب کند.

یکی دیگر از پارکهای بانکوک که دارای جذابیتهای طبیعی و گیاهی فراوانی می باشد که می تواند برای یک گشت یک روزه مکان بسیار مناسبی برای تور تایلند باشد، پارک ملی بانکوک است.

پارک ملی در بانکوک

پارک ملی در بانکوک

جدا از دیدنیهای جذابش می توانید از سایر امکانات تفریحی این منطقه مانند بازی گلف حمامهای آب گرم و معدنی، ماساژ تایلندی ، ماهیگیری، غواصی، کایت سواری، فیل سواری و ورزشهای مختلف آبی در این تور تایلند استفاده نمود.

پارک ملی در بانکوک

 

برای خرید در این ناحیه تور تایلند می توانید علاوه بر فروشگاههای محلی و زنجیره ای در این ناحیه از فروشگاههای شبانه که امری رایج در تایلند می باشد نیز استفاده کنید و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنید.اگر  در زمان فستیوالهای این ناحیه در آنجا حضور داشته باشید در  تور تایلند می توانید از فستیوالها و نمایشهای مختلفی مانند  فستیوال کایت سواری، فستیوال موسیقی جاز و مسابقات رالی در آنجا نیز بهره مند گردید. در تور تایلند این پارک جزو بهترین دیدنی های بانکوک است.

 

پارک ملی در بانکوک


اگر می خواهید در تور بانکوک ثبت نام کنید و از دیدنی های بانکوک لذت ببرید، از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بانکوک, تور بانکوک, دیدنی های بانکوک , تفریحات بانکوک, مراکز خرید بانکوک , رستوران های بانکوک , هتل های بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی